Bagaimana senggugut terjadi?

Bagaimana senggugut terjadi?
Setelah telur yang dibebaskan oleh ovari tidak disenyawakan oleh sperma, telur tersebut akan dibuang oleh rahim. Semasa proses pembuangan telur ini, rahim akan mengecut dan seterusnya salur darah di sekitar rahim akan mengecut untuk membuang telur tersebut.
Proses pengecutan ini yang membuatkan sesetengah wanita berasa sangat sakit sehingga ada yang terpaksa ambil cuti kerana tak tahan dengan sakit senggugut.

Cara menghilangkan senggugut dengan cepat
Shaklee menyediakan Set Hilang Senggugut khas untuk wanita yang ingin hilangkan senggugut tanpa mengambil panadol.

Set ini terdiri dari GLA Shaklee dan Ostematrix.

Penyelamat anda!

 
GLA Shaklee
Wanita yang senggugut mengalami sakit kerana kekurangan linoleic acid dalam tubuh mereka. Linoleic acid ini berfungsi untuk mengurangkan radang yang berlaku semasa proses pengecutan rahim sewaktu haid

Ostematrix
Otot rahim akan mengecut semasa haid untuk membuang telur yang tidak disenyawakan. Jika anda kurang kalsium dalam tubuh, anda akan lebih mudah mengalami senggugut semasa haid.
Ostematrix membekalkan kalsium untuk membantu pengecutan rahim tanpa sakit senggugut.


Cara order Set Hilangkan Senggugut Shaklee
Harga set ini hanya RM 162.25 dan bertahan sehingga 2 bulan.
Berminat?
WhatssApp
Lydia
013-2999408

lydia

Hiking, Photography and Travelling is my passion. Recently quit my job and now SAHM (Stay At Home Mom) while focusing to getting my normal body shape by consuming Shaklee product. Sama-samalah kita kurus dan sihat dengan Shaklee!!

No comments:

Post a Comment

test