Tips Pemakanan dan Kecergasan



Assalammualaikum...
Saya ingin berkongsi infografik tentang fitness, pemakanan yang sihat, dan juga aktiviti kardio ynag boleh ibu-ibu  lakukan di luar sana.

Masih belum terlewat sebenarnya mahu mulakan lifestyle yang lebih sihat.
Jangan terkejut jika sebenarnya ada ibu yang baru berumur lewat 40-an baru mula start exercise, jaga makan dan fitness. Jadi, umur 50 pun masih bergetah dan nampak muda tanpa UBAT KURUS!


Ingat ya, Ubat Kurus tidak mengekalkan fitness. Ianya hanyalah bersifat sementara. Hanya diri kita sendiri mampu mengubah gaya hidup kita. Tak perlu drastik sangat sebenarnya untuk mulakan diet sihat dan healthy lifestyle. Cukuplah dengan kita target untuk mahukan kesihatan yang bagaimana bila sudah berusia, mahukan tubuh badan yang bagaimana apabila metabolisma sudah kurang, mahukan kecergasan yang bagaimana apabila menghampiri lewat usia.

Untuk lihat 10 kejaayaan transformasi ibu-ibu yang pernah obes dan terlalu kurus, sila rujuk blog Ini.http://www.oxygenmag.com/article/10-most-inspiring-success-stories-8506




Semoga Bermanfaat!
Days 9th of Ramadhan.

lydia

Hiking, Photography and Travelling is my passion. Recently quit my job and now SAHM (Stay At Home Mom) while focusing to getting my normal body shape by consuming Shaklee product. Sama-samalah kita kurus dan sihat dengan Shaklee!!

No comments:

Post a Comment

test