Perbezaan antara ESP,MEALSHAKE & CINCH SHAKE



Perbezaan Antara ESP, Mealshake dan Cinch

Pernah saya di tanya, Apa perbezaan ESP & MEAL SHAKE. Dan apa pula bagusnya Cinch shake berbanding ESP jika mahukan set kurus SHAKLEE?


Pada saya, ESP ni universal. Banyak manfaat.
-Untuk Tenaga berpanjangan ( terutama yang bekerja di operation theathre berjam-jam, Doktor lah kan )
-Untuk Kulit halus, hilangkan jeragat.
-Untuk kesuburan bagi wanita (memelihara dan memulihara rahim wanita)
-Untuk Menguatkan rahim wanita (For pregnant Mom)
-Untuk replace meal ( Contohnya, nak skip lunch. Bolehlah ambil ESP di bancuh bersama Cinch Shake+Mealshake / apa-apa minuman kegemaran anda. ).
-Untuk Program Diet ( Membantu menahan rasa lapar)

Q: Apakah perbezaan di antara ESP, Mealshake dan Cinch Shake?
A: Secara kasarnya ketiga-tiganya adalah protein, tetapi Mealshake lebih sesuai untuk kanak-kanak kerana ia mengandungi mineral dan vitamin untuk meningkatkan kesihatan dan selera kanak-kanak. Mealshake juga boleh diminum sebagai sarapan segera. Saya tambahkan Mealshake ke dalam ESP untuk rasa yang lebih enak.
ESP pula adalah energizing soy protein. Ia mengandungi 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino, ini termasuk 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk sintesis protein. ESP adalah rendah lemak secara semulajadinya. Ia juga tanpa kolestrol dan tanpa laktos.

ESP membantu membekalkan tenaga berpanjangan dan rasa kenyang lebih lama, jadi secara automatik kita akan kurang makan. Jadi anda boleh juga mengambil ESP sebagai ganti hidangan utama anda untuk pengurusan berat badan (maksium 3x sehari, 1 sudu besar setiap kali). ESP ada 1 perasa sahaja, vanilla.

Cinch pula adalah protein soya, tetapi ia mengandungi Leucine, ia membantu anda bukan sahaja mengurangkan lemak tetapi mengekalkan muscle anda dalam masa yang sama. Protein dalam Cinch bagi setiap hidangan adalah lebih berbanding ESP. Cinch ada 3 perisa: Latte, Chocolate dan Vanilla. Cinch juga mengandungi fiber tinggi yang membantu untuk kurus. Cinch juga boleh diambil sebagai gantian menu makanan anda.

Ada testimoni mengatakan ESP masih membuatkannya lapar, tetapi Cinch lebih sesuai untuknya disebabkan Cinch memberikan tenaga lebih lama dan mengenyangkan dalam tempoh lebih lama.
Full set untuk Set Slim Sihat Shaklee mengandungi ESP atau Cinch dengan tambahan Alfalfa dan Herblax untuk detox DAN Omega Guard atau Lecithin untuk membakar lemak.

Q: Bolehkan berat badan turun tanpa senaman?
A: Personally, BOLEH ! kerana untuk weight loss, 70% datang dari diet (pengambilan makanan) dan 30% datangnya dari senaman. Personally, ikut pengalaman saya. Saya SANGAT SUSAH nak control makan. Cara saya control makan adalah dengan senaman setiap hari. Kenapa? Kerana selepas senaman, perut saya rasa kenyang 2-3jam.

Q: Berapakah harga ketiga-tiganya?
A: Harga pasaran ketiga-tiganya adalah seperti berikut:
Mealshake : RM113
ESP : RM150
Cinch Shake : RM173

Nak harga lebih murah?
Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah dengan menjadi ahli Shaklee.
Dengan harga pendaftaran keahlian serendah RM75 sahaja untuk seumur hidup anda bukan sahaja menikmati harga ahli untuk semua produk, bahkan mendapat rebet dengan setiap pembelian dan lain-lain keistimewaan sebagai ahli (tertakluk kepada terma dan syarat).

Berminat?
WhatssApp
Lydia


013-2999408

lydia

Hiking, Photography and Travelling is my passion. Recently quit my job and now SAHM (Stay At Home Mom) while focusing to getting my normal body shape by consuming Shaklee product. Sama-samalah kita kurus dan sihat dengan Shaklee!!

No comments:

Post a Comment

test